Tevreden Geberit AquaClean-klanten

Dit vertellen gebruikers van een douche-wc

Vrouw met verraste gelaatsuitdrukking

Wie regelmatig comfort en meer welzijn met Geberit AquaClean ervaart, wil nooit meer zonder – thuis in de eigen badkamer of op reis in geselecteerde hotels. Dat zeggen echter niet alleen wij bij Geberit. Hier komt u te weten wat enthousiaste gebruikers van een douche-wc het meest op prijs stellen.

“Het gevoel van absolute frisheid wil ik nooit meer missen.“

“Na een week vakantie zonder mijn douche-wc kijk ik al uit naar de terugkeer naar mijn eigen woning en het frisse gevoel na mijn bezoek aan de AquaClean.“

“Dankzij AquaClean voel ik me na elk toiletbezoek fris en schoon.“

Getuigenissen van HoReCa uitbaters

Restaurant Marineau

“Omdat we heel erg tevreden zijn met de keuze voor douche-wc's in restaurant Maven in de Luikstraat hier in Antwerpen, hebben we ook voor ons nieuwe visrestaurant Marineau gekozen voor de Geberit douche-wc's.“, verduidelijkt Louise De Bruin van de Shrimp Tempura groep. “Hier draait het hele concept ook rond water.“

Naar de website van het restaurant

La Truffe Noire

Luigi Ciciriello, oprichter en chef-kok van het restaurant La Truffe Noire in Brussel, legt het concept uit van het restaurant, dat zijn klanten een unieke ervaring wil bieden. Geberit AquaClean douche-wc's dragen bij aan deze welzijnsbeleving voor de klanten van het restaurant.

Naar de website van het restaurant

HOTEL HARMONY

Hotelmanager Harmony De Smet benadrukt hoe de klanten van het gezellige en prachtig gelegen Harmony Hotel in hartje Gent vaak aangenaam verrast zijn door het extra comfort dat de AquaClean douche-wc's bieden.

Naar de website van het hotel

Wilt u dit frisse gevoel zelf ervaren?

Jenny zit op de douche-wc AquaClean Mera

Wanneer u één keer het frisse en schone gevoel heeft ervaren dat een Geberit AquaClean douche-wc u geeft, wilt u nooit meer zonder.

U bent nieuwsgierig naar een test?

Testen en kopen
Meer informatie over de verschillende modellen
Download de brochure  (3.4 MB)
Naar het contactformulier